Genetika - diskuzní fórum

Vážení návštěvníci. Od konce srpna 2011 jsou tyto stránky přesunuty na novou adresu - http://www.genetika-biologie.cz/. Veškeré texty a materiály naleznete nyní na nové doméně. Tyto stránky - genetika.wz.cz - zůstanou nadále funkční, ale nebudou již dále rozšiřovány, opravovány a doplňovány a toto fórum již nebude funkční (staré příspěvky si můžete prohlížet i nadále); veškeré novinky a úpravy budou již jen na nových stránkách Genetika - Biologie. Doufám, že se Vám budou líbit ;-)

Genetika

Nové téma  |  Aktuální forum  |  Zobrazit Téma  |  Hledat  |  Přihlášení   Novější téma  |  Starší téma 
 Cys282Tyr
Autor: Helena (---.84-47-15.telecom.sk)
Datum:   05-09-05 09:01

mutácia Cys 282 Tyr génu, spojené v 16 rokoch s benignou chronickou hyperbilirubeniou, aká tu môže byť prognoza, dakujem

Odpovědět na tento příspěvek

Re: Cys282Tyr
Autor: Azrael (Administrátor)
Datum:   05-09-05 11:14

Nejsem odborník, takže u tohoto konkrétního příkladu Vám asi neporadím.
Ještě budu hledat...

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Quod scripsi, scripsi

Autor: Helena (---.84-47-87.telecom.sk)
Datum:   05-09-05 22:00

dakujem, dúfam, že nájdete viac ako ja, plne ma to rozobralo.mutácia Cys 282 tyr genu, je hematochromatoza. dakujem, budem čakať.
Helena

Re: Cys282Tyr -Azrael
Datum:   05-10-05 23:14